Alle oplossingen bekijken

Kaspersky Premium Support en Professional Services

Een ruim aanbod aan services om de Kaspersky Lab-producten optimaal te gebruiken

CONTACT
 

Wat staat er op het spel voor uw bedrijf?

Omdat uw IT-systemen de basis vormen voor alle bedrijfskritieke processen, is uitval van IT-systemen simpelweg geen optie. Als uw klanten geen toegang hebben tot uw onlinebronnen of uw werknemers hun dagelijkse taken niet kunnen uitvoeren, kunnen de reputatie van uw bedrijf, uw productiviteit en uw winstgevendheid daaronder lijden.

Wanneer IT-systemen moeten worden stilgelegd vanwege een beveiligingsincident, kunnen de gevolgen verreikend en langdurig zijn:

  • Geen verkoop aan klanten mogelijk — minder inkomsten

  • Schade aan uw merk en de reputatie van uw bedrijf

  • Verstoring van interne processen — een lagere productiviteit

  • Directe kosten van het oplossen van IT-beveiligingsproblemen

Wat hebben we te bieden?

Premium Support Services

De Maintenance Service Agreement (MSA) van Kaspersky lab biedt een aantal support programma's die uw IT-beveiligingsproblemen hoge prioriteit geven en uw bedrijfsprocessen soepel laten lopen. Onze ondersteuningsprogramma's zijn ideaal voor ondernemingen die afhankelijk zijn van hun IT-infrastructuur voor de continuering van bedrijfsactiviteiten en de aanhoudende uitvoering van bedrijfskritieke processen.

MSA Business MSA Enterprise

Ontworpen voor organisaties die over 24x7-ondersteuning moeten kunnen beschikken bij kritieke problemen, met directe toegang tot ervaren technisch specialisten.

Ontworpen voor grote ondernemingen met complexe omgevingen waarvoor 24 uur per dag speciale, persoonlijke, proactieve ondersteuning nodig is.

24x7x365
Direct telefoonnummer
Reactietijd 4 uur 30 minuten
Toegewijd TAM-team
Driemaandelijkse statusrapporten

Professional Services

Wanneer u beveiligingsoplossingen van Kaspersky Lab gaat installeren of upgraden, kunnen uw eigen IT'ers gewoon doorwerken aan hun eigen kernactiviteiten. Onze beveiligingsexperts assisteren u bij alle aspecten van de implementatie, configuratie en upgrades van de producten van Kaspersky Lab in uw volledige IT-infrastructuur volgens beproefde procedures en methoden en in overeenstemming met uw beleid voor wijzigingsbeheer.**

  • Implementation Service

    Implementation Service

    Implementation Service biedt u deskundige hulp en ondersteuning om Kaspersky Lab's producten naadloos en probleemloos te implementeren en zorgt ervoor dat u werkt volgens best practices, de best mogelijke instellingen gebruikt en optimaal gebruikmaakt van Kaspersky Lab's gecentraliseerde beheersoftware.

  • Health Check Service

    Health Check Service

    Na een complete audit van uw productinstellingen en netwerkomgeving als onderdeel van de Health Check Service genereren onze deskundigen voor u een uitgebreid rapport met praktische aanbevelingen voor het verbeteren van de beveiliging en/of het efficiënter maken van uw systeembeheer.

* Door te kiezen uit onze uitgebreide professionele services profiteert u van bewezen expertise.

Wat het uw bedrijf biedt

Als uw IT-infrastructuur kampt met een beveiligingsprobleem, wilt u dit onmiddellijk oplossen zonder uw IT-team van andere belangrijke taken af te halen. U hebt beveiligingsexperts nodig die uw probleem op de snelste, veiligste en meest effectieve manier kunnen oplossen – en dat is precies wat Kaspersky MSA Enterprise doet.

  • SLA voor afhandeling van incidenten

    Hebt u een beveiligingsprobleem met een product van Kaspersky Lab, dan kunt u 24x7x365 een ondersteuningsverzoek indienen. Het probleem wordt dan onmiddellijk geregistreerd op basis van prioriteit en zo snel mogelijk opgelost. Als MSA-klant profiteert u van 30 minuten reactietijd, een afzonderlijke incidentwerkstroom en een snellere oplossing.

  • Speciaal gemaakte patches

    Tegenwoordig zijn IT-infrastructuren complex en uniek voor elk bedrijf. Dit kan leiden tot specifieke problemen. Als MSA Enterprise-klant profiteert u van speciaal gemaakte patches, ontwikkeld door onze experts, die een oplossing bieden voor problemen die van invloed zijn op de Kaspersky Lab-producten in uw specifieke IT-omgeving.

  • Respons met hoge prioriteit op virusincidenten

    Als een nieuwe, nog niet geïdentificeerde malwaredreiging wordt ontdekt in uw IT-omgeving, zullen Kaspersky Lab-experts dit prioriteit geven. Ze voeren een analyse uit en nemen snel gepaste maatregelen.

  • Bewaken en rapporteren

    Uw Kaspersky Lab TAM is niet alleen uw contactpunt, maar waarborgt ook de kwaliteit van de service die uw bedrijf ontvangt en houdt u op de hoogte met gedetailleerde rapporten.

  • Eén contactpunt

    Wanneer u voor MSA Enterprise kiest, krijgt u een toegewijde Technical Account Manager (TAM) toegewezen die nauw met uw bedrijf samenwerkt. De TAM vergaart inzicht in uw bedrijf en IT-omgeving, zodat u bij beveiligingsproblemen geen tijd hoeft te verdoen met uitleggen hoe uw IT-omgeving in elkaar steekt.

  • Toegang tot toonaangevende expertise

    Door samen te werken met hun speciale Technical Account Manager van Kaspersky Lab hebben MSA Enterprise-klanten toegang tot diverse beveiligings- en technische medewerkers, waaronder specialisten in: productondersteuning, onderzoek van anti-malware, onderzoek van inhoudsfilters, productontwikkeling en updates.

Casestudy's

Orange County vertrouwd op professionele Support

PDF BEKIJKEN*

Professionele Support de basis voor Riverside Health System

PDF BEKIJKEN*

Documenten

Maintenance Service Agreement

PDF BEKIJKEN*

Kaspersky Professional Services

PDF BEKIJKEN*

Software Compatibility Service

PDF BEKIJKEN*

* in het Engels