Overslaan naar hoofdinhoud

Kaspersky ontvangt voor het tweede jaar op rij de award voor Best Managed Services Partner (MSP) Program bij de 2021 European MSP Innovation Awards van Channel Partner Insight. De pandemie legt druk op elk bedrijf om te presteren en te slagen in een onzeker klimaat en deze award is een bewijs van de verbeterde ondersteuning die Kaspersky het afgelopen jaar bood aan channelpartners om hen te helpen beter te concurreren in de markt.

De European MSP Innovation Awards zijn onafhankelijk en uitsluitend gebaseerd op innovatie en prestaties van bedrijven in de Europese channel in het afgelopen jaar. Kaspersky’s inzending viel op door duidelijk zijn toewijding aan partners aan te tonen met voortdurende innovatie van zijn United Partner Program.

Mikhail Kolchin, Head of MSP Business bij Kaspersky: “Het feit dat we deze prijs voor de tweede keer hebben gewonnen, is een erkenning van onze inzet om onze partners te ondersteunen bij hun groei en succes. Als channel-first bedrijf is ons succes afhankelijk van onze partners. Daarom is het zo belangrijk dat we onze producten en diensten blijven innoveren en partners blijven voorzien van de beste tools, expertise en kennis om te helpen concurreren op de markt. We houden voortdurend contact met partners om ervoor te zorgen dat ze krijgen wat ze nodig hebben en onze focus op een cloud-gebaseerde productbenadering betekent dat ze responsief en flexibel kunnen blijven in een ontwikkelend landschap.”

Kaspersky ontvangt European MSP Innovation Award voor het mobiliseren van partners tijdens pandemie

Kaspersky Logo