Overslaan naar hoofdinhoud

Kaspersky Lab benoemt Martijn van Lom tot Head of European Marketing

5 maart 2018

Martijn van Lom (41) is benoemd tot Head of European Marketing bij Kaspersky Lab.

Utrecht, 5 maart 2018Martijn van Lom (41) is benoemd tot Head of European Marketing bijKaspersky Lab. Vanaf 1 april 2018 start hij in zijn nieuwe functie. Daarin rapporteert hij aan Ilijana Vavan die onlangs is benoemd als Managing Director voor Europa. Totdat zijn opvolging is geregeld, blijft hij ook verantwoordelijk voor de Benelux-organisatie van Kaspersky Lab.

Martijn van Lom is sinds 2010 in dienst bij het cybersecurity bedrijf. Hij is begonnen als Managing Director voor de Benelux en Head of Corporate Sales in de Nordics. In 2012 werd hij benoemd tot General Manager voor zowel de Benelux- als de Nordic-regio. Sinds eind 2014 heeft Van Lom zich als General Manager Kaspersky Lab Benelux volledig gericht op de Benelux om deze regio maximaal te kunnen laten groeien. Daarnaast schrijft hij regelmatig columns en artikelen voor onder andere Computable, DutchCowboys, Business & IT, BlogIT, Executive People en Dutch IT-Channel en spreekt hij op evenementen over security-gerelateerde onderwerpen. Van Lom heeft eerder voor Kaspersky Lab gewerkt als Sales Manager voor de Benelux van 2005 en 2008. Buiten zijn dienstverband bij de leverancier van cybersecurityoplossingen was Van Lom werkzaam bij verschillende IT-organisaties en leverde hij als freelance management consultant diensten aan organisaties als BenQ, Fujitsu, Siemens en Heineken.

“Onder zijn leiding is Kaspersky Lab uitgegroeid tot een top 5 speler in de cybersecurity markt van de Benelux. Martijn is een hele creatieve en innovatieve leider. Zijn nieuwe manieren van werken en ideeën dragen significant bij aan onze succesvolle resultaten. Die gaan hem ook verder helpen in zijn nieuwe rol als Europese Marketing Directeur,” vertelt Ilijana Vavan.

“Uiteraard ben ik zeer vereerd en trots op mijn nieuwe rol om ons bedrijfssucces verder uit te bouwen samen met mijn Europese collega’s. Intensieve samenwerking tussen onze verschillende bedrijfsdisciplines, plus klanten en partners helpen aan nog meer innovatieve proposities zullen onderdeel zijn van mijn nieuwe agenda,” zegt Martijn van Lom.

Kaspersky Lab benoemt Martijn van Lom tot Head of European Marketing

Martijn van Lom (41) is benoemd tot Head of European Marketing bij Kaspersky Lab.
Kaspersky logo

Over Kaspersky

Kaspersky is een wereldwijd bedrijf voor cyberbeveiliging en digitale privacy dat in 1997 is opgericht. Met meer dan een miljard apparaten die tot nu toe zijn beschermd tegen opkomende cyberbedreigingen en gerichte aanvallen, wordt de diepgaande bedreigingsinformatie en beveiligingsexpertise van Kaspersky voortdurend omgezet in innovatieve oplossingen en diensten om individuen, bedrijven, kritieke infrastructuur en overheden wereldwijd te beschermen. Het uitgebreide beveiligingsportfolio van het bedrijf omvat toonaangevende digitale levensbescherming voor persoonlijke apparaten, gespecialiseerde beveiligingsproducten en -diensten voor bedrijven, evenals Cyber Immune-oplossingen om geavanceerde en zich ontwikkelende digitale bedreigingen te bestrijden. We helpen miljoenen individuen en bijna 200.000 zakelijke klanten om te beschermen wat voor hen het belangrijkst is. Meer informatie op www.kaspersky.com.

Verwant artikel Information